onsdag 16. mars 2011

O' lykke!

Jeg skrev i forgårs at det virker som alt det gode kommer fra Danmark for tiden. Og vet dere hva?  Det stemmer! For det kommer mer godt fra den kanten!


Mammas gode jordbærkake! (Ikke fra Danmark;))

Se hva jeg fikk i bursdagsgave i går!


Lånebilde
5 m2  lykke, rett fra Danmark!  Akkurat passe stort til en nybegynner!

Å, som jeg gleder meg til å få det opp! Det kommer til å bli mitt andre hjem!  Nå må jeg bare vente 2-4 uker før det blir levert på døren.



Da passet det bra at det også fulgte med et gavekort til et hagesenter.  Tusen takk, mann, barn og mamma:)

Fine blomster fikk jeg også! Årets første stemor. Flere skal det bli!



Nå må vi finne ut hvor drivhuset skal stå og lage fundamentet. Jeg har lest at det er lurt å plassere et drivhus slik at en har tilgang på vann og strøm. Er det noe annet en bør tenke på?

Ha en fin kveld! 
Cathrine

5 kommentarer:

  1. Hej Cathrine,
    Tillykke med det fine drivhus. Jeg håber du får meget glæde af det.
    Du skal også tænke på ikke at placere det midt i den brændende sol. Det må gerne få lidt skygge (i hvertfald noget af dagen). Det er varmen og ikke solen, der får tingene til at gro - har jeg ladet mig fortælle :)

    SvarSlett
  2. Gratulere ed drivhus, du kommer til og kose dæ der.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Hva med sol! (;(;(;

    Hilsen Anne Katrine

    SvarSlett
  4. Åh vad roligt för dig!!!Du kommer ha stor glädje av växthuset:-)
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  5. Kære Cathrine

    Du ønskes et stort tillykke med fødselsdagen i går og med dit nye drivhus. Det bliver dit lille paradis, og det bliver spændende at følge med herinde. Uhhh...hvor bliver det godt for dig. Du kan godt glæde dig.

    Gode råd: Jeg er rigtig glad for min vin i drivhuset. Den giver planterne en rigtig god skygge for solen. Jeg beskærer efterhånden, som den spreder sig, så der stadig kommer masser af lys ind. Vinen giver mulighed for at sætte nogle af planterne lidt i skygge efter behov.

    De billige hvide gardiner fra IKEA er også rigtig gode. De lukker masser af lys ind, men tager solens skarpe stråler.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i dine "drivhusdrømme" herinde.

    Mange hilsner fra
    Dorthe Christina

    SvarSlett