søndag 27. februar 2011

Hei!

Da kaster jeg meg ut i det og begynner å blogge jeg også! Jeg har vært en ivrig bloggleser i ca. 2 år, men har ikke hatt planer om å skrive egen blogg. Når jeg nå forsøker meg, så er det fordi jeg tror det kan være en fin måte å komme i kontakt med andre likesinnede mennesker. Kanskje vi kan utveksle ideer og erfaringer?

Jeg kommer til å blogge om det som rører seg i min hageverden. Her er en stor hage med mange utfordringer; skyggepartier, fuktige områder og skråninger. Så får vi se da, hva jeg kan få ut av dette!

I år er huset og hagen vi bor i 100 år. Huset ble bygget på på 1960-tallet, noe det bærer preg av både utvendig og innvendig.Hagen er stort sett beplantet med roser, diverse løkvekster og astilber.Stedet vi bor på er et gammelt og vernet industristed. Jeg drømmer derfor om å tilbakeføre både hus og hage til gammel stil.  Jeg har mange planer og tanker om hvordan jeg skal få til dette. Du kan dermed bli med meg og mitt arbeid med å gjenskape og videreutvikle oldemors hage!

Hjertelig velkommen skal du være!

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar